نوین کراد

company logo

خرید تجهیزات خط تولید و بسته بندی و صادرات انواع خرما

project image
تهران
  • خلاصه طرح
معرفی طرح

شرکت بر اساس صورت‌ های مالی حسابرسی شده منتهی به 1402/12/29 در سال مالی منتهی به 1402 موفق به فروش 2,817 تن خرما شده است. پیش بینی میشود با تامین مالی از طریق تامین مالی جمعی از سکوی نوین کراد، شرکت بتواند از طریق اجرای طرح حاضر 3,136 تن خرما در مدت 12 ماه تولید و به فروش برساند. براین اساس با توجه به اظهارات متقاضی، شرکت پیش‌بینی می‌نماید 3,136 تن خرما را در مدت 12 ماه به فروش برساند. دوره گردش طرح بر اساس اظهارات متقاضی 40 روز در نظر گرفته شده است. در نتیجه میزان گردش سرمایه در طرح، 9 دوره 40 روزه می باشد که متقاضی موظف به حفظ دوره گردش مزبور طی دوره اجرای طرح می باشد. گفتن این نکته ضروریست که دوره گردش عملیاتی شرکت بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به 1402/12/29 برابر با 57 روز بوده است. در نتیجه براساس بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به 1402/12/29 و اظهارات متقاضی هزینه خرید هرتن خرما مبلغ 717 میلیون ریال برآورد شده‌ است. هزینه ها در هر دوره گردش 40 روزه برای حدود 348 تن خرما برابر با 250,000 میلیون ریال و در طول مدت 12 ماهه طرح برای 3،136 تن خرما برابر با 2,500,000 میلیون ریال برآورد می گردد. بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به 1402/12/29 و اظهارات متقاضی درآمد فروش هرتن خرما 825 میلیون ریال پیش بینی شده‌است که جمعا در طول دوره 40 روزه و 12 ماهه طرح به ترتیب 287,374 میلیون ریال برای 348 تن محصول و 2,586,314 میلیون ریال برای 3،136 تن محصول پیش‏بینی می‌شود. سود تعریف شده در این طرح برابر با فروش محصول مد نظر طرح با کسر هزینه‌‌ های مرتبط با تامین مالی جمعی و خرید محصول مذکور در طرح خواهد ‌بود. حاشیه سود برآوردی در طرح معادل 13 درصد پیش‌ بینی می‌ گردد. سود شرکت در برنامه فروش خود با کسر کارمزدهای تامین مالی جمعی برابر 333,163 میلیون ریال برآورد می شود. سهم سرمایه گذاران از سود برآورد شده، حدود 32 درصد پیش‌بینی می‌ گردد. نرخ بازده داخلی طرح ماهانه 3.38 درصد پیش‌بینی می‌ شود. لازم به ذکر است که حاشیه سود مذکور صرفاً براساس اظهارات متقاضی برآورد شده است و در این خصوصی مسئولیتی با سکو نخواهد بود. حاشیه سود ناخالص طرح، مندرج در صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده منتهی به سال 1402، برابر 13 درصد بوده است و سرمایه پذیر موظف به حفظ حداقل حاشیه سود مزبور در طرح خواهد بود.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
خلاصه ارزیابی نوین کراد

عامل چون تخصصی در حوزه‌های فعالیت طرح‌ها ندارد، درگیر فرآیندهای اجرای طرح‌ها نیست و مسئولیتی نیز بابت این موضوع ندارد. در واقع عامل امکان‌پذیر بودن اجرایی و مالی و... یا توانمند بودن مجری را بررسی نمی‌کند، بلکه صرفا اطلاعات ارائه شده را دریافت و صحت سنجی می‌کند، تا سرمایه‌گذاران با اطمینان از درستی اطلاعات ارائه شده، بررسی‌های لازم را انجام داده و نسبت به سرمایه‌گذاری تصمیم بگیرند. سرمایه‌پذیر مسئول اجرای طرح‌ است و عامل برای اطمینان از اینکه وی این مسئولیت را به خوبی انجام می‌دهد، از وی تضامینی نظیر چک یا ضمانت نامه و... دریافت می‌کند. مبلغ و شرایط تضمین در قرارداد مربوط هر طرح به صورت دقیق اعلام می‌شود. لازم به ذکر است هر طرح سرمایه گذاری دارای ریسکی هایی بوده که تعدادی از آن در این گزارش احصا شده و برخی نیز ممکن است احصا نشده باشد. شایان ذکر است سرمایه گذاران می بایست جهت اطلاع بیشتر و تصمیم دقیق تر نسبت به مطالعه قرارداد عامل و متقاضی و همچنین تحقیقات میدانی اقدام نمایند. در نهایت لازم به ذکر است نهاد مالی نسبت به بررسی این طرح اقدام نموده و به موردی که حاکی از عدم ارائه مطلوب اطلاعات باشد برخورد نکرده است. نهادمالی بر پایه اطلاعات ارائه شده توسط متقاضی و صحت ‌سنجی صورت گرفته توسط سکو به بررسی طرح اقدام نموده و طبق ریسک‌های احصا شده و نشده در طرح ممکن است برآورد صورت گرفته محقق نشود.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
ریسک های پروژه

افزایش قیمت خرید محصولات: با توجه به نوسانات نرخ ارز، احتمال افزایش قیمت خرید اقلام مذکور پیش بینی می‌گردد. در این صورت سرمایه‌پذیر متعهد است قیمت فروش اقلام را به نحوی تعیین کند که حداقل سود 42 درصدی سرمایه‌گذاران حفظ گردد.

عدم امکان تحقق برنامه فروش به میزان برنامه ریزی شده از لحاظ مقداری و ریالی (به هر دلیل): تحقق این امر این ریسک بر عهده متقاضی خواهد بود.

عدم وصول نقدی مطالبات بابت فروش محصولات موضوع طرح طی دوره طرح و افزایش دوره گردش: سرمایه پذیر موظف به مدیریت جریانات نقد داخلی خود میباشد تا بتواند منافع حداقلی سرمایه گذاران در طرح را پاسخ دهد. با توجه به اینکه مشتری اصلی شرکت فروشگاه افق کوروش می‌باشد که سهامدار 100 درصدی شرکت نیز هست، ریسک نکول مطالبات وجود دارد که بر عهده متقاضی می‌باشد.

آسیب به محصولات: بر عهده متقاضی می‌باشد.

ریسک نوسانات نرخ ارز: این ریسک بر عهده طرفین خواهد بود.

کاهش یا افزایش نرخ ارزی فروش محصولات: بر عهده متقاضی می‌باشد.

کاهش حاشیه سود طرح: بر عهده متقاضی می‌باشد.

نکول مطالبات از سوی سهامدار عمده: مطابق با گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، بر صورت های مالی سالانه منتهی به 1402/12/29: بر اساس رسیدگی های بعمل آمده طی سال مالی قبل، مبلغ ۸۰.۱٦٦ میلیون ریال در قالب مراودات درون گروهی، به بدهکار حساب شرکت کشت و صنعت گلبرگ بهاران (سهامدار شرکت) منظور شده است (موضوع یادداشت ١٦) لیکن طی سال مالی مورد ،گزارش، بدلیل عدم قابلیت بازیافت مبلغ ،مذکور بابت آن ذخیره مطالبات مشکوک الوصول در حساب ها منظور شده است (موضوع یادداشت ۹) در این خصوص مستندات و دلایل مرتبط با عدم قابلیت بازیافت مطالبات از شرکت هم گروه به این موسسه ارائه نشده است. تعیین تعدیلات احتمالی که در صورت نبود محدودیت فوق بر صورت های مالی ضرورت می یافت برای این موسسه امکان پذیر نمی باشد. بر این اساس ریسک نکول مطالبات توسط سهامدار عمده وجود دارد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
معرفی شرکت

شرکت طلای ناب کوروش (سهامی خاص) در تاریخ 1396/03/10 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و طی شماره ۵۱۰۲۶۰ مورخ 1396/03/10 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران با شناسه ملی ۱۴۰۰۶۸۰۹۳۰۷ به ثبت رسیده است طبق آگهی تغییرات به تاریخ 1399/12/18 مرکز اصلی شرکت از تهران به مشهد منتقل و طی شماره ۷۶۰۵۱ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مشهد به ثبت رسید در حال حاضر شرکت جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت گروه صنعتی گلرنگ می‌باشد. نشانی مرکز اصلی شرکت واقع در استان خراسان رضوی، شهرستان مشهد، محله سجاد، خیابان زنبق جنوبی (سجاد ۴)، یاسمن 12، پلاک ۹۷، طبقه همکف و محل کارخانه واقع در شهرک صنعتی بینالود، انتهای بلوار سازندگی، نبش فناوری ۲ می باشد. موضوع فعالیت اصلی شرکت مطابق ماده 2 اساسنامه به شرح ذیل است: انجام کلیه امور کشاورزی سنتی و مکانیزه و واردات محصولات کشاورزی اعم از خرما و زعفران و زرشک در چارچوب قوانین و مقررات جاری، راه اندازی کارخانه های مربوط به موضوع فعالیت شرکت، انجام کلیه عملیات بازرگانی از طریق حق العملکاری و مدیریت نظارت بر سرمایه‌های شرکت و انجام هرگونه فعالیت در زمینه تولید و صنایع تکمیلی و تهیه و نصب و راه اندازی ماشین آلات و کارخانجات می‌باشد.

مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر
نام شرکت
شماره ثبت
نام مدیر
شناسه ملی
کد اقتصادی
آدرس
نام شرکت
طلای ناب کوروش
شماره ثبت
76051
نام مدیر
کوروش دامغانی
شناسه ملی
14006809307
شماره ثبت
411561119566
آدرس
سهام داران
نام سهام دار
سمت
درصد سهم
نام سهام دار
گسترش طلای ناب کوروش بابک بهمنی
سمت
-
درصد سهم
99 درصد
اعضا هيئت مدیره
نام
نام خانوادگی
سمت
نمایندگی شخص حقوقی
نام حقوقی
نام
کوروش
نام خانوادگی
دامغانی
سمت
مدیرعامل
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
نام
بابک
نام خانوادگی
بهمنی
سمت
عضو هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
نام
وحید
نام خانوادگی
کامیاب افضل
سمت
نایب رئیس هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
نام
صالح
نام خانوادگی
منصوری
سمت
رئیس هیئت مدیره
نمایندگی شخص حقوقی
خیر
نام شخصیت حقوقی
-
ناشناس
ناشناس
محسن ریسنده احمدآبادی
ناشناس
ناشناس
مهدی هرگاهی
ناشناس
محمود لطفی
ناشناس
ناشناس
علی آذرتاج
سید سروش حسینی شاهمرادمحله
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
عمادالدین نعمت الله فرحزادی
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس
ناشناس

دیدگاه ها

دیدگاهی وجود ندارد

ارسال دیدگاه
250,000,000,000 ریال
100%
نماد طرح نوینیطلا
وضعیت موفقیت جمع آوری وجوه
مبلغ باقی مانده 0 ریال
زمان باقی مانده 24روز
پیش بینی سود سالانه %42.0
دوره سرمایه‌گذاری 12 ماه
بازه پرداخت سود پیش بینی شده 3 ماه
نوع تامین مالی شناور
تعداد سرمایه گذار 30 سرمایه گذاران
شروع جمع آوری وجوه 1403/06/24
پایان جمع آوری وجوه 1403/07/23
مدیر طرح کوروش دامغانی
حداقل مبلغ شناوری 150,000,000,000
وثایق طرح چک متقاضی نزد عامل