نوین کراد

کراد فاندینگ پلی به سوی نوآوری

کراد فاندینگ پلی به سوی نوآوری

کراد فاندینگ، پلی به سوی نوآوری

کراد فاندینگ یا تامین مالی جمعی (Crowdfunding) پدیده ای نسبتا نوظهور و کارآمد در زمینه پیشرفت صنعت و نوآوری است. همانطور که از نام آن پیداست، جمع آوری سرمایه های خرد سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و ایجاد یک سرمایه نسبتا عظیم جهت تامین سرمایه در گردش تولید یا توسعه یک محصول یا خدمت فناورانه یا نوآورانه، و همچنین پرداخت سود حاصل از پروژه به سرمایه گذاران پس از اتمام طرح، فعالیت اصلی یک سکوی تامین مالی جمعی است. 

ویژگیهای کراد فاندینگ

تامین مالی جمعی از چند منظر حائز اهمیت است. اول اینکه برطرف کننده اصلی ترین مانع تولید یعنی تامین سرمایه است. یک ایده تجاری هر اندازه که جذاب و پربازده باشد، بدون سرمایه اولیه قابل اجرایی شدن نیست. کراد فاندینگ از این حیث راه را برای فعالین عرصه تجارت و صنعت می گشاید.

سرمایه گذاری آسان و بدون دردسر ویژگی دیگری است که به جذابیت این روش اضافه می کند. همچنین بازدهی بالا در مقایسه با سایر روش های سرمایه گذاری نیز از دیگر نقاط قوت آن است.

تاثیر کراد فاندینگ بر نوآوری

ایدههای خلاق همواره نیازمند سرمایه اولیه جهت راهاندازی هستند. تامین مالی جمعی بطور مستقیم این مانع را برطرف کرده، چرخ رشد و شکوفایی شرکتها را با کمک بدون واسطه مردم به چرخش در میآورد و نیز موجب به گردش درآمدن سرمایههای خرد بدون استفاده و همچنین ایجاد سود از این سرمایهها میشود.


 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

برای ثبت نظر باید به حساب کاربری خود وارد شوید
کراد فاندینگ پلی به سوی نوآوری | novincrowd.ir